Single Blog

  • Home
  • Digtal Signage w służbie działu HR

Digtal Signage w służbie działu HR

Firmy korzystające z komunikacji cyfrowej przez Digtal Signage przyznają, że instalacja ekranów i publikacja dynamicznych treści daje wymierne efekty. Natomiast klienci, którzy stoją przed decyzją o wdrożeniu tego typu rozwiązań często brakuje przykładów, którą pokazują wspomnianą skuteczność. 

Przeczytaj, jak pomogliśmy jednej z sieci centrów logistycznych, która szukała rozwiązania, za pomocą którego będzie mogła skutecznie dotrzeć z komunikacją do swoich pracowników.

W tym konkretnym przypadku, dział HR miał problem w przekazaniu informacji, które są kierowane do pracowników, często obcojęzycznych, którzy nie posiadają skrzynek mailowych. Zamieniające się zasady obostrzeń związanych z pandemią, restrykcje dotyczące możliwości poruszania się po obiektach, zmianowość pracy oraz praca hybrydowa i zdalna, uniemożliwiały organizację spotkania wszystkich pracowników i przekazanie im niezbędnych informacji i komunikatów.

Nośnikami przekazywanych treści stały się profesjonalne wyświetlacze Samsung – monitory umieszczono w recepcjach, korytarzach oraz innych miejscach, w których przemieszczają się pracownicy, również w kantynach.

Operator, wykorzystując platformę MagicINFO, dostosowuje wyświetlane treści, tworząc „prywatny kanał telewizyjny” skierowany do wybranej grupy odbiorców. Komunikaty wyświetlane są w kliku językach, aby dotrzeć do jak największej grupy adresatów.

MagicINFO to kompleksowa platforma oferująca proste zdalne zarządzanie zarówno sprzętem, jak i oprogramowaniem i umożliwiająca zespołom odpowiedzialnym za treści aktualizację projektowanych komunikatów i harmonogramu ich wyświetlania z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie.

Dla tych, którzy nadal nie widzą różnicy pomiędzy zwykłym telewizorem konsumenckim a profesjonalnym ekranem MagicINFO, przygotowaliśmy poniższe porównanie:

• monitor profesjonalny jest przystosowany do pracy ciągłej, a TV konsumencki nie. Czas pracy matrycy (MTBF) w monitorze wynosi 50.000 godzin, a w TV konsumenckim ok. 17.000 godzin,

• gwarancja standardowa na monitor LFD wynosi 3 lata z możliwością rozszerzenia do 5 lat, w TV konsumenckim 2 lata, jednak TV ma licznik, który liczy czas pracy (świecenia) i przy opcji pracy ciągłej gwarancja nie obejmuje 2 lat,

• bardzo ważną różnicą jest konieczność płacenia abonamentu radiowo-telewizyjnego przy zakupie TV konsumenckiego, a przy monitorze, który nie ma tunera TV – takiej konieczności nie ma. Oczywiście jeżeli ktoś chce używać monitora LFD jako telewizora, to wystarczy dokupić zewnętrzny tuner TV,

• monitory LFD mają możliwość pracy w poziomie, pionie (pod każdym kątem), na suficie, itd. Nie ma to znaczenia. TV konsumenckie mogą wisieć lub stać tylko w poziomie. Inna pozycja jest niewskazana – powoduje usterki, wypalanie się TV,

• monitory LFD mają wyższą jasność matrycy. W przypadku TV jest ona zdecydowanie niższa, więc ich efektywność bardzo spada w nasłonecznionych pomieszczeniach lub przy oknach,

• monitorem LFD można zarządzać przez sieć (LAN lub WiFi – w zależności od modelu), z pozycji przeglądarki internetowej. Jest w nim standardowo wgrane oprogramowanie – MagicInfo – dzięki któremu możemy „podać” przez sieć treści, jakie mają się wyświetlać na monitorze (zdjęcia, prezentacje, wideo, strony internetowe, widgety itp.), telewizorem konsumenckim nie możemy zarządzać w ten sposób.