F A Q
Najczęściej
zadawane pytania
Wymieniłem/łam dzisiaj toner i drukarka przestała drukować. Pojawia się komunikat: Błąd pamięci materiałów. Co powinienem/nam zrobić?
Zamów nowy toner.
Czy naprawiacie sprzęt wszystkich marek?
Jesteśmy autoryzowanym serwisem urządzeń: Xerox, Kyocera, OKI, Hewlett-Packard, Epson.
Czy na czas naprawy muszę oddać urządzenie do serwisu?
Oferujemy naprawę sprzętu zarówno u Klienta (w biurze, w instytucji, w firmie), jak również w niektórych przypadkach (zależnie od stopnia skomplikowania awarii) zabieramy uszkodzony sprzęt do siedziby naszego serwisu w celu usunięcia nieprawidłowości i wymiany wadliwych podzespołów. Na chwilę obecną, w czasie koronawirusa, obsługa serwisowa prowadzona jest w oparciu o rozwiązania spedycyjne.
Czy na czas naprawy otrzymam urządzenie zastępcze?
Na czas naprawy na prośbę Klienta podstawiamy urządzenie zastępcze.
Jakie urządzenia serwisujecie?
Serwisujemy drukarki i laptopy.
Drukarka zacina papier przy pobieraniu papieru. Jak usunąć usterkę?
Otwórz pokrywę dostępową, usuń wkład drukujący i sprawdź ścieżkę przejścia papieru. Warto też sprawdzić zasobnik papieru.
Co powinienem / powinnam podać zgłaszając urządzenie do serwisu?
Przy zgłoszeniu serwisowym należy podać: dokładne miejsce gdzie znajduje się urządzenie, model urządzenia, nr seryjny, załączyć dokładny opis usterki z kodem błędu oraz zdjęcie na którym widać jaki jest problem.