FAQ

F A Q

Najczęściej

zadawane pytania

Czy naprawiacie sprzęt wszystkich marek?

Jesteśmy autoryzowanym serwisem urządzeń: Xerox, Kyocera, OKI, Hewlett-Packard, Epson.

Czy na czas naprawy muszę oddać urządzenie do serwisu?

Oferujemy naprawę sprzętu zarówno u Klienta (w biurze, w instytucji, w firmie), jak również w niektórych przypadkach (zależnie od stopnia skomplikowania awarii) zabieramy uszkodzony sprzęt do siedziby naszego serwisu w celu usunięcia nieprawidłowości i wymiany wadliwych podzespołów. Na chwilę obecną, w czasie koronawirusa, obsługa serwisowa prowadzona jest w oparciu o rozwiązania spedycyjne.

Czy na czas naprawy otrzymam urządzenie zastępcze?

Na czas naprawy na prośbę Klienta podstawiamy urządzenie zastępcze.

Jakie urządzenia serwisujecie?

Serwisujemy drukarki i laptopy.

Drukarka zacina papier przy pobieraniu papieru. Jak usunąć usterkę?

Otwórz pokrywę dostępową, usuń wkład drukujący i sprawdź ścieżkę przejścia papieru. Warto też sprawdzić zasobnik papieru.

Co powinienem / powinnam podać zgłaszając urządzenie do serwisu?

Przy zgłoszeniu serwisowym należy podać: dokładne miejsce gdzie znajduje się urządzenie, model urządzenia, nr seryjny, załączyć dokładny opis usterki z kodem błędu oraz zdjęcie na którym widać jaki jest problem.